Plan de transformare
Ce este planul de transformare?
A
transforma o companie inseamna a lua modelul de business, procesele
operationale, echipa si resursele financiare si a le redefini pentru
a atinge noile obiective organizationale. Planul de transformare are
rolul de a stabili fiecare pas si fiecare stare intermediara, pe mai
multi piloni de business: piata
si satisfactia clientului, procese operationale, capital uman,
fluxuri financiare.
Suplimentar, planul prevede
ritmul introducerii schimbarilor
plecand de la capacitatea organizatiei de a asimila aceste schimbari.
Cum construim planul?
Care sunt semnele nevoii de transformare?
- 1. Venim si ne imprietenim cu oamenii;
- 2. Parcurgem etapele de diagnoza organizationala;
- 3. Ne stablim obiective realiste;
- 4. Identificam pasii si ritmul planului;
- 5. Evaluam riscurile proiectului.
- 1. Modificari majore in piata ce pun in pericol modelul de business;
- 2. Cresterea rapida a organizatiei si pierderea controlului managerial;
- 3. Dificultati repetate pe procese din activitatea de baza;
- 4. Decizia de extindere pe noi piete sau modificarea portofoliului de produse;
- 5. Modernizarea tehnica a proceselor interne.