Agora Team Assessment Light
Ce este Agora Team Assessment Light?
Viziunea Agora Consulting aplicata procesului de diagnoza organizationala de resurse umane si procese manageriale este de facilitare a evaluarii interne folosind know-how-ul existent in interiorul organizatiei pe o abordare 360 grade, minim invaziva, dinamica, generatoare de solutii si rezultate transformationale.
Agora Team Assessment Light presupune in plan organizational urmarirea in conjunctie a structurii si eficientei proceselor, structura de otel, cu eficienta resursei umane, atat individual, cat si ca echipa, cu focus pe axele de process management, people management, dar si de specialist in masura in care e posibila folosirea know-how-ului intern organizatiei si angrenarea in proces a acestuia.
Are loc astfel o evaluare interna a echipei, colegii se auto-evalueaza in mod anonim, conferind astfel o acuratete ridicata rezultatelor procesului de diagnoza. Principalul avantaj al diagnozei echipei este identificarea high-flyerilor organizatiei, acei angajati care au capacitatea de a gestiona procesele spre optimizarea lor, respectiv spre transformarea lor. Ei vor fi primii luați în calcul pentru formarea unei echipe nucleu de transformare a organizatiei sau de re-design pentru un proiect nou si implementarea ulterioara a acestora, din calitatea de campioni ai transformarii.
Care sunt etapele procesului de diagnoza?
- 1. Ne familiarizam cu echipa si nevoile organizatiei
- 2. Construim impreuna listele de personal si harta interactiunilor dintre departamente, astfel incat evaluarea sa fie cu adevarat 360 de grade
- 3. Demaram procesul, online, de la distanta, cu sprijin intern
- 4. Analizam datele, interpretam rezultatele
- 5. Prezentam un raport cu cele mai importante concluzii si recomandari
Care sunt beneficiile Agora Team Assessment Light?
- 1. Va permite sa identificati angajatii cu potential de crestere in functie, cei cu performante generale crescute (in special in cazul unui succession planning).
- 2. Confirmarea unor informatii/indicii preexistente legate de oamenii buni, de baza, esentiali, cu rol nodal in echipa sau procese.
- 3. Faciliteaza identificarea si formarea unei echipe competente pentru un proiect nou.
- 4. Poate fi un real suport in luarea deciziilor in cazul unor modificari ale functiilor si restructurari in echipa (crestere/diminuare echipa, angajari/reduceri de personal).
- 5. Are loc o radiografiere interna, evidentiind punctele forte si zonele care necesita imbunatatiri in cadrul proceselor/departamentelor.
- 6. Identifica nevoile existente la nivelul departamentelor/echipei/oamenilor.
- 7. Poate deveni o unealta manageriala inclusa in sistemul de evaluare al companiei.
Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata!
Tel.: 0742.083.888
E-mail: mihai.babici@agoraconsulting.ro