Diagnoza organizationala
Ce este Agora Organizational Assesment®?
Diagnoza organizationala este o oglinda a organizatiei - si din prisma echipelor, si din prisma modului de lucru. In urma unei diagnoze organizationale reies valorile trait de fiecare angajat, elementele de cultura organizationala existente, echipele apreciate si considerate performante, nivelul de compatibilitate si de sprijin pe care angajatii si departamentele si-l ofera reciproc.
Care sunt etapele diagnozei?
Care sunt beneficiile programului de diagnozei?
- 1. Cunoastem organizatia. Stam de vorba cu oamenii cheie;
- 2. Stabilim pertinenta si contextul diagnozei;
- 3. Va prezentam rezultatele si va recomandam pasi de actiune;
- 4. Abordam in detaliu fiecare punct.
- 1. Identificam cei mai performanti si apreciati angajati;
- 2. Identificam modului de lucru intre angajati si intre departamente;
- 3. Facem radiografia blocajelor existente in organizatie;
- 4. Detaliem climatului de lucru din organizatie.